niedziela, 14 marca 2010

BC Dev - Uroczyste otwarcie

Witam was, wszem i wobec. Niniejszym ogłaszam iż postanowiłem wrócić znów jako blogger do szeregów polskiego internetu.
Zapewne większość osób które już mnie zna miewa iż blog będzie poświęcony głównie programowaniu, informatyce oraz w jednej dziesiątej procenta mojemu życiu które chciałbym aby pozostało jak najbardziej prywatne i moje. Tak wiec muszę cię zmartwić mój drogi/(droga ?) nie będę wstawiał tutaj zdjęć swojej pół nagiej dziewczyny, którą zresztą bardzo kocham i pozdrawiam z tego miejsca.

No więc może wypadało by się w pierwszym poście przedstawić dla jakże "szerokiego" grona moich nowych "czytelników".
No więc nazywam się Patryk, aktualnie uczeń technikum informatycznego w pięknym i jakże ciekawym mieście Płock. Interesuje się informatyką z ukierunkowaniem na programowanie.
Aktualnie jestem "ogarniety" w: c++, php, c#, pascal, vb. Oraz ostatnio zaczynam dogłębnie poznawać jave, która jak przyznam jest straszna katorgą dla programisty.
Jako zainteresowanie drugorzędne mogę wymienić psychologię, marzy mi się też odwiedzić indiańskie ludy ameryki łacińskiej, oraz zamieszkać w małym domku w środku dżungli na równiku. Czemu na równiku zapytasz?
Bo jak wiadomo tam jest najlepszy zasięg i telewizja satelitarna całkiem za darmo.

Co więcej chciałbym ci przekazać drogi czytelniku?
Acha, zapraszam Cię serdecznie do mojego portfolio które jest dostępne na moim blogu.

btw. Wiem że na górze są takie fajne przyciski do kolorowania i formatowania tekstu, ale nie, nie będę z nich korzystał i nie zjebie ci doszczętnie twojego i tak słabego wzroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz